poniedziałek, 1 października 2012

Witajcie .; ]

Witajcie kochane . Moj pierwszy post oparty bedzie o histori moich wlosow . W tej chwili moje wlosy sa zdrowe grube ,do lopatek . Ponad rok temu byly do brody bardzo zniszczone tzw {guma} . Ogolnie jak poszlam do szkoly fryzjerskiej zaczelam je niszczyc, dwa razy schodzilam z czarnego koloru pierwszym razem schodzilam pasemkami drugim razem jak zobaczylam ze nalozyla mi czarna farbe to wciagu 2 dni nalozylam 6 razy rozjasniacz na wlosy ogolnie to co mialam na wlosach to tragedia lyse placki ze strupami .. z wlosow do pasa zostaly mi wlosy za ramiona ktore scielam do brody w nowym salonie bo i tak nic z nich by nie bylo.. W tym momencie moje wlosy siegaja do lopatek bede wam opowiadala jak zapuszczalam wlosy co stosowalam i co bede stosowac przez najblizszy czas bo to niekoniec mojego zapuszczania . Bede pisac co moze pomoc moim i waszym wloska w rosnieciu i pielegnacji . ; )

Brak komentarzy: